.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشایی سرقفلی ریاست جمهوری احمدی‌نژاد را خریده است

شمال نیوز : دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی می گوید هر کاندیدایی که با تکیه بر دستاوردهای دولت احمدی نژآد قصد ورود به عرصه رقابت را داشته باشد با شکست روبرو خواهد شد.

حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز در گفتگو با نامه با اشاره به سخنان اخیر مشایی درباره کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: برطبق قانون اساسی هر فردی که خود را کاندیدای ریاست جمهوری آینده می داند باید تا زمان تایید صلاحیت از  سوی شورای نگهبان از اعلام موضوع صریح درباره کاندیداتوری پرهیز کند، در پیش گرفتن رویه ای خلاف این امر خود می تواند زمینه ساز رد صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان شود.

وی با بیان اینکه مشایی پایگاهی در بین مردم ندارد، تصریح کرد: شواهدی دال بر اینکه افکار عمومی جامعه به سوی این فرد گرایش دارند وجود ندارد اگر ایشان سرقفلی ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد را خریده اند بحث جداگانه ای است و باید رسیدگی شود که آیا در نظام جمهوری اسلامی و براساس قانون  اساسی سرقفلی قابل واگذاری به اشخاص و نزدیکان است.
 

مشایی به اعتبار احمدی نژاد نمی تواند رییس جمهور آینده باشد
 
عضو جبهه ایستادگی با تاکید براینکه مشایی به اعتبار آقای احمدی نژاد و رییس جمهوری او نمی‌تواند رییس جمهور آینده شود، خاطرنشان ساخت: براساس قانون اساسی هر رییس جمهوری بعد از پایان دوره ریاست جمهوری اش باید قدرت را به مردم واگذار کند و مردم هرکسی را که می خواهند و دارای صلاحیت می دانند برگزینند از این رو اینگونه نیست که کسی به واسطه رفاقت یا دوستی با رییس جمهور صندلی ریاست جمهوری آینده را از آن خود کند.
 
کنعانی مقدم با بیان اینکه فارغ از مردم، احزاب و تشکل های سیاسی نیز از نامزدی مشایی حمایت نخواهند کرد، خاطرنشان ساخت: مگر اینکه این شخص با تکیه بر حمایت‌های پایگاهی خارج از کشور قصد ورود به صحنه انتخابات را داشته باشد و تنها حامیان او در داخل اقشار و حامیان احمدی نژآد خواهند بود.
 
دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی ادامه داد: به نظر می رسد مشایی با عجله و بدور از تامل اعلام حضور کرده است، باید صبر می کرد و دیدید اصلا از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت می شد بعد با این قاطعیت سخن از کاندیداتوری می زد.
 

شاه کلید انتخابات آینده برنامه محوری است

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با تاکید براینکه انتخابات ریاست جمهوری آینده یک شاه کلید دارد، گفت: شاه کلید انتخابات آینده برنامه محوری کاندیداها است، اینکه شخصی به ریاست جمهوری برسد که برنامه مدون و مشخص برای برون رفت از مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور داشته باشد اما اینکه کسی بخواهد با تکیه بر پایگاه  مردمی و دستاوردهای دولت آقای احمدی نژاد وارد عرصه رقابت شود یقینا بداند با شکست روبرو خواهد شد و شانسی در انتخابات نخواهد داشت.چه این فرد مشایی باشد چه سایر نامزدهای مورد حمایت دولت.
 
وی با بیان اینکه انتخاب احمدی نژاد به ریاست جمهوری تجربه ارزشمندی برای کل جریان اصولگرایی و آحاد ملت ایران بود، افزود: این تجربه ارزشمند برای همه ما به دست آمد که کسانی باید انتخاب شوند که  ریشه های آنها کاملا مشخص باشد، امتحان شان را در نظام و انقلاب پس داده باشند، کسانی که بتوانند با تکیه بر تیمی که کل نظام را نمایندگی می کند مسیر پیشرفت را هموار کنند.
 
کنعانی مقدم تصریح کرد:مردم این تجربه گرانقدر را به دست آورده اند که در دورده آینده به کسانی رای خواهند داد که برنامه داشته باشند، بعد از برنامه تیم و کابینه دارای صلاحیت و قدرت اجرایی داشته باشند تا بتوانند برنامه ها و شعارهای دولت را عملیاتی کنند.
 

احمدی نژاد به مرور از مردم فاصله گرفت
 
دبیر کل حزب سبز با بیان اینکه پشتوانه مردمی باید تا پایان هر دولتی همراه با آن باشد، افزود: دولتی که بر سرکار می‌آیند باید همراهی مردم را تا پایان حفظ کند نه اینکه فقط در چند ماهه آغازین ریاست جمهوری با شعارها مردم را با خود همراه سازد. کاری که متاسفانه اقای احمدی نژاد انجام داد و از مردم و حتی دوستان خود کناره گیری کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.